Search This Blog

Friday 30 September 2011

Ehhh Sial La !!! Puiiii !

assalamualaikum ...(ala ala dr. Izzy gitu)

haaaa. ok tutp mulot tu. terkejut ngn title entry kali ini kann? hahahha
knape ea tajuk tu camtuuu( ehhh suka atila, aku punyer blog. haha) ok. main2 jer.

entry kali ni mmg ermmm agak la kurang ajar siket. hheehe. sebab ? sebab ? sebab?
ehhh tnyer aku plak. korg kannn yg selalu sebut bnde tuuu.(yaaa aku pon same) cikit2, ehhh sial la puiii. (astagfirullahal'azim)
xkira lelaki xkira perempuan (aku dulu pon same =.=), muda tua, anak bapak, semua sama hebat jer.
tapi pelik nyer, knape ea time tuu xde rase malu ponnn , xde rase takot pon cakap bnde tuh. (untuk diri sendiri) haih ~

'ehh sial la ko ni' 'celaka kaw' 'bangsat betol la' dan lain lain lagi. (ni dah sebati ngn aku time dulu ) masa tu xde rasa malu langsung dalam diri aku. aku rasa lagi bangga ada la bila dapat sebut ayat2 tu kt depan mereka (kaum lelaki) kononnyer bajet otai la tu kann. ya allah hinanya rase. kalo dulu (mase sekolah agama) nak ckp sial punyer la takot. apatah lagi nk raised my middle finger. skunk ni, bukan sekali jer aku boleh angkat jari tu, bnyk kali pon aku da berani. haaa wa ckp sama luuu (masyaallah)

ok skunk lets make it change ! heee. saya boleh anda pasti boleh(masih mencuba, kdg2 terlepas gak=.=) ok ! lets chaiyok !!
cuba kita tukar 'sial la' kepada masyaallah. kan ke sedap bunyinyer. kalo lelaki dga terus nak wat bini. hahah. (main2 ok) tp betol kan kaum adam ? kann kann kannn. alaa malu la tu nak ngaku. hihih.ok, kita boleh gantikan kepada ayt yg lebih manis. yeee taw korg tgh marah time tuuu, tp xde sebab untuk kita gunakan ayt tu kan? kalau nk marah tu marah jelah. xyalah mukadimahnya kne ade 'sial' dpn nyer kan. kan ke lebih manis kalo tengah marah kita senyum. yup senyum ! kenapa ? (sebab senyuman aku manis . hahah perasan lagi.) actually,dengan senyum kita pasti automatik akan rase tenang . xpercaya ? ehh try la buat kalo xcaye sgt.

p/s : plizz jgn terpengaruh dgn ayat2 DVD sume tu keyh. kepada adik2 yg masih 'suci' hatinya, jgnlah sesekali biakan nafsu menguasai diri, mulut menyanyi sendiri k. sekali dah sebut, sumpah korg akan sebut lagi. percayalah.

ya allah, hambamu ini hina ya allah. jika mulut ini yang akan membawa aku ke nerakamu,peliharalah ia dari menyebut ayat2 jahanam itu ya allah. amin ~

No comments:

Post a Comment