Search This Blog

Friday 30 September 2011

Sahabat ! i miss u so...

assalamualaikum..

heeeee. ok. aku just nak ckp. aku dah habis PAPER ! yeay ! Alhamdulillah~
thanks mak xputus2 doakan (nak ckp depan depan malu, tulis kt blog ponnn boleee. hehe)
adoi bila dah last paper, rase mcm nak ade paper lagi, sebab kali ni last kitrg msok dewan exam same2. (lepas ni wat haluan masing2 dah )
nati mulalah rasa rindu kat korg (walaopon korg xbape nak rindu aku annn)
rindu nak buat :

  • ponteng kelas (hahah.kan aku ckp aku ni xbek sgt. suke memonteng )
  • tiru time test (senior aku ckp time test ni laaa untuk kite kumpol carry mark kite. huhu. Auta semata ok)
  • kutuk lecturer (ok. yg ni xrindu sebenarnyer. tp kesal. kesal sebab xdpt berkat mereka.)
  • maki maki pukgud (haaaa yg ni pon xbek. astagfirullahal'azim)
  • sentap sentap ngn korg (esp time wat grup eseimen. perggh. kawan pon ley jd lawan)
  • overnight ( yg ni kne ckp slow2. kalo mak aku tahu, matiiiii dennn. hahaha)
  • scandel (hahah. opkos rindu skandel2. sape ? tuuu yg kite xtaw )
  • tgk muvie malam2, karok melalak sampai kne marah and gossip gurl. huhu
arggghh bnyk lagi yg aku rindu. tapi yang paling penting aku pasti rindu korang ! korg sahabat aku dunia akhirat. lagi2 time aku lnggar org. hahah. (takottt time tuu ) korg yg back up aku sume. thanks korg ! lou u 'olls so much ! 

ya allah berikanlah keberkatan dan kejayaan pada hidup sahabat sahabat hambamu ini ya allah~ tiada apa yg bole aku lakukan bila berjauhan melainkan doa seorg sahabat.

1 comment:

  1. ak ak rndu ko jgk taw!t ko tc taw...jgn lupe ak ek..huhuhu..will miss u...will miss u all!

    ReplyDelete