Search This Blog

Friday 30 September 2011

PERHATIAN !!! ANDA HARUS BACA !

assalamualaikum..
hye stalker, silen follower, friends and whoever u are ! anda diminta baca entry ini ok ?
KENAPA plak kne bace ? (haih bce la )
Untuk korg tahu kenapa blog ini dibuat~

ok. sepeti nama blog aku, CERITA AKU DAN DIA. siapa DIA ? yes ! tuhanku.
selain daripada doa, solat dan serta amal jariah aku semasa didunia sebagai penghubung aku dan Dia, di blog ni jugalah tempat untuk aku mengadu, mengenang kembali siapa aku, bukan untuk ' bajet nak jadi baik konon' atau ' alaaah sajelah tuu nak semua org taw die nak bertaubat' atau ' tuuu semua lakonan je tuuu' dan lain2 lagi.
tiada niat di hati untuk riak, takbur or sebagainya di blog ini. dan tiada yg tipu pon. (siapa kenal aku dia tahu siapa aku) ikhlas dari hati ini untuk mencari sedikit keampunan dari Tuhanku. di blog je tempat yg aku berani luahkan segalanya.

so, aku xnak korg salah faham k. kalo korg jumpe aku kat luar same je perangainya, percayalah aku cuba sedikit demi sedikit untuk berubah. nobody is PERFECT. kalo ade salah aku kt korg, aku mintak maaf k. truly, mmg payah nak berubah. lagi2 bila dah jumpa kawan2 yg dulu satu kepala.perangai lme pon mule la nak keluar. tp untuk permualaan, cukuplah aku dekatkn diri denganNYA  dahulu. bila sempurna antara aku dan DIA, insyaallah ngn korg juga akan lebih baik. pray for me. amin.

ya allah. matikanlah aku dalam agamamu ya allah. ~ amin

No comments:

Post a Comment